30.1.2007

Altocumulus esittäytyy

Hei vaan!

Olen Altocumulus ja normaali blogielämässä minut tavoittaa Hahtuvapilvenreunalta. Ikää on kertynyt reilun vuoden vajaa 30 ja tällä hetkellä ammattina on kahden lapsen hoitaminen vielä ensi syksyyn saakka. Esikoinen on 2 vuotias ja kuopus pian 3 kk. Nämä ovatkin kolmen koiran lisäksi suurimmat syyt miksi kulutettujen lankojen määrä jäänee melko vähäiseksi, mutta jotain toivottavasti syntyy kuukauden aikana. Suunnitelmissa on kauluri miehelle ja huivi itselle, molemmista olen väsännyt suunnitelmia kuluneen viikon ajan ahkerasti. Lisäksi jonkinlainen jämälankapipo olisi kiva, mutta nähtäväksi jää mitä kaikkea ehdin tekemään.

Langan ostaminen tuskin tulee ongelmaksi, viimeksi olen ostanut lankaa muistaakseni viime lokakuussa. ;) Tästä huolimatta lankavarasto on liian suuri ja tilaongelmia alkaa olla. Sitäpaitsi tarkoitus on päästä hiljaksiin eroon tylsistä langoista, kun neuleblogien myötä reilu vuosi sitten tajusin mitä olen jäänyt paitsi keskittymällä lähinnä Novitaan tai muihin markettilankoihin.
Voi tietysti olla, että kun yrittää välttää lankoja tietoisesti, haksahtaa johonkin superihanuuteen...

Olen neulonut aika pienestä asti. Ensimmäinen villapaita valmistui kuudennalla luokalla ollessani ja siitä lähtien olen neulonut kaikenlaista muutakin omaksi ja toivottavasti vähän toistenkin iloksi. Hiljaisinta neulerintamalla lienee ollut joskus gradunteon aikaan, mutta sen jälkeen tahti on vain kiihtynyt. Erityisesti löydettyäni nettineulonnan sen kaikissa muodoissaan.

Ei kommentteja: