24.2.2011

Uni- ja tosielämän lankeemuksia

Ette ikinä usko tätä! Lankahamsterit tulevat jo uniinikin! Viime yönä näin unta, että olin sellaisessa ryhmäkodin tapaisessa. Siellä kiskoin erästä tuttuani tukasta ja purin häntä, ihan vain ilkeyttäni kai. Ja kaiken kukkuraksi lankesin siinä samassa unessani lankoihin! No ihan totta! Näin nimittäin unta, että ostin kaksi päivää ennen Hamstereiden päättymistä jonkun naisen langanjämät, enkä yhtään muistanut olevani Hamstereissa, ennen kuin olin jo ostanut ne! Ja sitten hermoilin, että Kristelille ei saa kertoa! Ja samaan aikaan minulla oli siinä unessa huono omatunto siitä, että nyt minä huijaan! Tämä siis tapahtui unimaailmassa. Mutta mitä tapahtui tosielämässä? Minä lankesin tosielämässäkin, mutta en lankoihin, vaan käsityölehtiin. Ostin kaksi isoa kansiota käsityölehtiä! En vaan voinut vastustaa niitä, kun kävimme kirpputorilla kahden tuttuni kanssa.

4 kommenttia:

Johku kirjoitti...

Minä olen ostanut puolestani käsityökirjoja =) Johonkinhan ne rahat on käytettävä...

MysteryKnitter kirjoitti...

Johku: Tiedän tunteen! Tiedän oikein hyvin sen tunteen!

juuli kirjoitti...

Hauska juttu.
Onneksi kirjallisuus on vielä sallittua!

MysteryKnitter kirjoitti...

Juuli: tosi on!