1.3.2010

Esittäydyn

Moro!
Olen Pirjo-Riitta, nelikymppinen kotiäiti Oulusta. Neulonut olen ikäni, mutta vasta viime vuosina on lankojen liiallinen ostiskelu alkanut häiritä. Ennen ostin lankaa tarpeeseen, nykyisin kun halvalla saa tai muuten vaan löytyy ihanaa hiplattavaa.

Olen osallistunut hamstereihin jo useampana vuotena, mutta luulen, että lankavarastoni on siitä huolimatta kasvanut vuosi vuodelta. Ennen minulla oli lankaa kymmenisen kiloa, nyt ehkä viisitoista.. Olen tehnyt pyhän päätöksen käyttää vanhoja varastojani pois, niin kauan kuin sieltä jonkinlaista inspiraatiota syntyy.. ;o)

Blogiani värillä väliä.. kunhan se on punaista olen pitänyt 2007 loppuvuodesta lähtien. Kirjoittelen sinne lähinnä käsitöistäni, mutta joskus lipsahtaa juttua lapsista, leipomisista ja kesäisin myös puutarhailusta..

Ei kommentteja: