2.2.2009

Hei hei!

Lopulta minäkin pääsin tänne. Oma koneeni on nimittäin huollossa, joten olen koulun koneiden varassa. Lanka-addiktion lisäksi minulla on nettiaddiktio, joten minulla on erittäin vaikeita vieroitusoireita, kun en pääsekään koska vain nettiin. Asiaa ei auta se, että tietokoneeni oli myös tv:ni. Ja CD- ja DVD-soittimeni. Onko elämää ilman noita kapistuksia? (Saatte luultavasti kuulla kyllästymiseen asti huollettavasta kannettavastani. Njäh njäh.)

Mutta asiaan. Olen 21- vuotias neuloja Länsi-Suomesta. Olen neulonut aktiivisesti noin 6-7 vuotta. Tämä on ensimmäinen kertani Lankahamstereissa, vaikka olenkin useana vuonna suunnitellut liittyväni. Lankani kilomäärää en tiedä, mutta jos osaan käyttää oikein Ravelryn lankavaraston Excel-taulukkoa, niin sitä on hieman yli 9 kilometriä. Ravelryssä voittekin tirkistellä lähes koko lankavarastoani. Sielläkin olen Mci.

Tavoitteenani olisi päästä langankulutuksessani lähelle kiloa, vaikka se taitaakin jäädä haaveeksi, mutta saahan sitä haaveilla. Ainakaan alku ei vaikuta lupaavalta: aloitin neulomaan Suuri käsityölehti 3/2005 sormikkaita, joihin menee vain sellaiset 50 grammaa lankaa. Mutta alku se on sekin. Nyt opiskelut kutsuvat joten lopetan tähän. Neulomisiin!

Ei kommentteja: