28.2.2008

Helmoissa


Vuosi sitten hamsteriaikaan aloitin puseron Novitan Malibusta (meni hetki kaivaa esiin tuo vanha kirjoitus, mutta tallessa oli; olin näköjään ykkösporukassa silloinkin). Pusero alkoi näyttää kapealta ja lanka loppuvan kesken, ja vaikka lankaa olisi saanut hätätapauksessa ostaa lisääkin, Malibu on sen verran tyyristä, että ei siihen viitsinyt enempää budjetoida. Purin siis viimevuotisen tekeleen.

Sen jälkeen Malibu on pyörinyt kaapissa eikä mitään ideantynkää ole mieleen juolahtanut. Olin jo laittamassa sitä myyntiin, mutta sitten tuli kevään IK ja siinä se oli, ohje jota Malibuni ovat kärsivällisesti odottaneet: Linen Trumpet Skirt. Aloitin hameen viime perjantaina ja tänään viimeistelin sen. Tapoihini ei kuulu aloittaa juuri ilmestyneestä lehdestä heti saman tien, vaan lehdet (ja langat) pyörivät yleensä vuoden jos toisenkin, ennen kuin niistä toteutuu mitään. Olen siis kokeillut jotain uuttaa ja saanut viimevuotisen pettymyksen onnelliseen päätökseen.

Joten se olisi 690 g lisää tililleni, kiitos! Tässä rupesi nälkä kasvamaan ja yritän hätyytellä kahden kilon rajaa. Kylläpä sattui karkausvuosi hyvään aikaan! Sivupalkissa minun grammani ovat muuten pienentyneet salaperäisesti. Viikkoraportissa ne olivat oikein ja hameen jälkeen pitäisi minulla olla 1870 g plakkarissa.

Ei kommentteja: