28.2.2007

Viimoiset valmiit

Varsinaisia hamsteritöitä valmistui yksi. Kauluri pojalle. 70 g. Lankana hyvin marinoitunut Keskolle tehty Pirta Baby. Olen aikanaan ostanut langan tehdäkseni siitä villahaalarin pojalle. Ei taida varaamani lanka enää riittää kun poika on jo 10 v.
Lisäksi 8 lappua ikuisuustilkkuprojektiini. Viisi oli aamulla valmiina. Punnitsin ne töissä kirjevaa'alla 60g. Illalla sain vielä kolme reunustettua, joten valmiina yhteensä tässä kuussa tehtyjä on 8. Suureellisen matemaattisen operaation jälkeen oletan että yhteispaino on noin 96 g.
Kuvat saan toivottavasti aamulla näkyville. Ne ovat nimittäin työkoneessani, joka suostui imaisemaan kameran kuvat. Sen sijaan ainoastaan kotikone suostuu keskustelemaan kotoa löytyvän nettiyhteyden kanssa. Joten aamulla luvassa pikaista työajan väärinkäyttöä.

Vaikka minun valmiiden töitteni määrä on pieni eikä valtaisa lankavarasto ole juurikaan pienentynyt, oli tämä mukava kuukausi. Varsinaista tavoitetta en itselleni asettanut, joten en ole sen enempää saavuttanut kuin lipsunut suunnitelmistani. Kaikki aloittamani työt olen saanut valmiiksi. Blogittomana olen harjoitellut bloggerin käyttöä, lukenut muiden aikaansaannoksista, löytänyt uusia mielenkiintoisia blogeja, ja en ole ostanut yhtään ainutta kerää lankaa.

Lisäksi olen päättänyt jatkaa lankapaastoa siksi, kunnes edes muutama tällä hetkellä keskeneräinen työ on saatettu valmiiksi. En siis mene lähellekään Prisman bambulankatarjouksia. Jos jotain yhteistä jatkoa hamsterikuulle suunnitellaan olen mukana.
Kiitokset kaikille mukana olleille.

1 kommentti:

Kristel kirjoitti...

Grammat kirjattu.