30.1.2007

Riffi esittäytyy

Hei, olen Espoossa asuva IT-alan ihmenainen. (Näin ainakin asiakkaat olettaa.) ja olen neulonut aktiivisesti vasta puolisen vuotta. Juuri pari päivää sittne tein inventaarion ja lankaa minulta löytyy n. 5 kg ja näköjään huomenna pitää hakea postista n. kilo lisää...

Tähän mennessä olen lähinnä tehnyt pipoja, kaulahuiveja, lapasia, muutamat sukat ja siinäpä se. Viime syksynä olen uskaltautunut vähän monimutkaisempiinkin neuleisiin tutustua, eli on tullut hartiahuivia ja villapaitaa väkerrettyä. Jotta en liikaa innostuisi, on päästävä eroon ylimääräisistä langoista. Tila ei säilytykseen riitä.

Lankahamstereiden kohdalla minulla on uhkana helmikuulle sijoittuva Tanskan reissu, mutta eihän niitä lankakauppoja VOI jättää väliin... Yritän pitää näppini kurissa.

Blogini löytyy osoitteesta: http://minaitte.vuodatus.net/

Ei kommentteja: