31.1.2007

Jonskulainenkin mukana

Kutsua ei saapunut, mutta huomasin muiden jo saaneen omansa. Sainpa vihdoin minäkin kutsun ja täällä ollaan!
Olen neulonut jostain hamasta lapsuudesta asti, ja viime aikoina taas oikein urakalla. Olen 27-vuotias kahden tytön äiti, ja hermoja yritän lepuuttaa käsitöitä tekemällä. Neulomisen lisäksi virkkaan ja ompelen, mitä nyt milloinkin sattuu huvittamaan. Blogini löytyy osoitteesta sohvalla.vuodatus.net.
Ensimmäistä kertaa olen mukana lankahamstereissa, ja tavoite on saada jo muutama vuosi sitten ostetut langat käytetyksi. Aika hyvin olen onnistunut varastoani pienentämään, mutta vielä on varaa ja paljon. Olen tyytyväinen, jos edes osa langoista katoaa.. Varastoani en uskalla edes punnita tai laskea, mieluummin ihailen varaston pienentymistä valmiiden neuleiden ja käytettyjen lankojen määrällä.

1 kommentti:

Marja A kirjoitti...

Sinun kutsusi meni ensin väärään osoitteeseen. Onneksi asia selvisi, kun tänään tarkistelin liittyneet ja vielä puuttuvat.