13.2.2011

No nyt taisi Palmat löytää tarkoituksensa


Moro!
Jep, ensin sitä kuvamateriaalia ja sitten vähän selostusta. Jos näette tämän kuvan tässä, niin se on se, mitä olen saanut aikaan. 38 gramman painoinen patalappukaunokainen. Ja sitten siitä Palmasta. Nimittäin eräs nettituttuni menetti yllättäen miehensä. Nettituttuni on allerginen villalle. Hän ei voi koskeakaan mihinkään, mikä on villaa. Muistelinkin asian olevan niin, mutta halusin hänen vahvistavan muistikuvani, minkä hän tekikin. Nyt minä olen todella iloinen siitä isosta kasasta Palmaa. Ai miten niin? Siten, että Palmassa ei ole villan hitustakaan! Palmahan on polyamidia, ja sitä tuttuni kestää. Teen siis hänelle kaulahuivin 3 kerästä Palmaa ja eräästä toisesta, koneneulontaan tarkoitetusta akryylilangasta. Minä taas en kestä käyttää akryylia juuri yhtään. Se saa minut raapimaan itseni verille, mutta akryylilangasta neulominen onnistuu. Joten nyt vain vedän syvään henkeä, ja toivon että saan kaulahuivin onnistumaan. Olen jo tehnyt yhden kaulahuivin, mutta tästä tulee pidempi kuin siitä edellisestä.

Ei kommentteja: