1.2.2011

Hieno alku

Onkin meillä ykkösillä hieno alku, Mysteryknitter latasi ekat kulutetut grammat näkyviin. että ei ainakaan ihan nollille jäädä!

Kaikki ovat saaneet kutsun ja kaikki kutsutut ovat löytäneet blogiinkin. Meitä on yhteensä seitsemäntoista ykköshamsteria, eiköhän me tällä porukalla jotain saada aikaan.

Kaikki eivät ole vissiin ehtineet esittäytyä, tässä on vielä 27 vuorokautta ja muutama tunti päälle aikaa siihenkin.

Huomenna korkkaan itsekin tämän kuun kulutuksen alkuun, junailen työmatkan mennentullen ja VR on viime aikoina tarjonnut ihan ylimääräistä ekstra-aikaa neulontaan.

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Myönnän, mä jo mietin, et on tääl hiljasta ja meikä tääl vaan terrorisoi tätä blogia...sunhan tää on eikä mun. Mä tarkotan, et sähän se täällä apuemäntä oot enkä mä. Toivottavasti sun kirjanpitos ei sekoo mun kanssani, ku noita pieniä peittotilkkuja ja patalappuja tippuu ku sieniä sateella. Sit ku mä alan sen mun kaulaliinatehtailun, niin sit voi hetken kestää silmukoiden luomisen ja raportoinnin välillä.