31.1.2011

PäiviH esittäytyy

Olen mukana nyt toista kertaa virallisesti. Kävin eilen läpi lankalaatikoita ja totesin taas kerran että mulla on ihan liikaa lankaa. Hamsterikuu mun lankamäärään tuskin tekee isoakaan koloa, olen koko kuukauden töissä joten neulonta-aikaa ei hurjasti jää.

Olen neulonut koko ikäni ja sitä ikää on sen verran että lankaa on useammalta vuosikymmeneltä, pääasiassa jämälankoja, siis kerä yhtä ja toinen toista. On mulla puserolankojakin jos jonkinlaisia.

Suunnitelmissa  on tehdä tilkkuja torkkupeittoon ja muutamat sukat. Ajattelin myös aloittaa neulepaidan itselleni ja tehdä työkaverille lapaset. Lankaa on ainakin viiteen torkkupeittoon ja muutamaan sataan sukka- ja lapaspariin joten en ehkä ole ensimmäisenä nykimässä lankakaupan ovia. Ainakaan toivottavasti.

Blogini löydät täältä, päivitän sitä noin kerran viikossa.

Ei kommentteja: