29.1.2011

Apuemäntä esittäytyy

Hei, olen Sahrami ja olen lankahamsteri. Oikeastaan minulla on dominantisti periytyvä sulovilen-geeni, jonka pääoireet ovat tavaran ostelu (kun halvalla sai) ja tavaran varastointi jemmaan (ei tätäkään voi heittää pois/käyttää, kun sitä voi vielä joskus tarvita). Olen sopeutunut näihin ominaisuuksiini, taloa ollaan laajentamassa, että mahdumme paremmin.

Toimin tänä vuonna apuemäntänä tässä Lankahamsterit 1- ryhmässä. Olen onneton tunari bloggerin kanssa, eli kun lähden säätämään, niin älkää ihmetelkö, jos sivulla tapahtuu kummia.

Minun tavoitteeni tämän vuoden Lankahamstereissa on toimia kunniakkaasti apuemäntänä. Tempauksen hengen mukaisesti olen ostamatta lankaa, ja mahdollisuuksien mukaan kudon nyt omistuksessa olevista langoistani. Noo, onhan noista mistä valita, joskus punnitsin ja laskin lankojeni määrän, mutta niitä on kummasti ilmestynyt lisää. Oma noin-arvioini lankamäärästäni on 50 kg ja 70 kg välistä. Eiköhän se ole ihan tarpeeksi tarkka arvio...

Ei kommentteja: