1.3.2010

Zilja mukana

Hei, olen Silja ja minulla on liikaa lankaa. Ravelryssä olen zilja. Omaa blogia minulla ei ole.

Perheeseeni kuuluu lankojen lisäksi aviomies, poika, tytär, kaksi koiraa ja kissa. Molemmat lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Asumme "maalla" ainakin oman mittapuumme mukaan. Olen paljasjalkainen stadilainen, mutta "maalle" Klaukkalaan meidät on ajanut muutama vuosi sitten haave omasta pihasta ja toisaalta liian pieni kukkaro toteuttaa tämä Helsingissä.

Lankaa löytyy tällä hetkellä 16 176 g. Ensimmäistä kertaa olen nyt Lankahamstereissa. Tähän astisen hamstraamisen määrästä ja laajuudesta ehkä kertoo mieheni olettamus, että minun on täytynyt liittyä ryhmään, jossa on tarkoitus kilpailla siitä, kuka eniten lankaa ostaa. Kuullessaan tavoitteen olevan täysin päinvastainen, hän oma-aloitteisesti kärräsi minut vielä eilen avoinna olevaan kauppaan ostamaan lankaa. En osaa päättää, oliko tämä somaa vai karmeaa.

Tämä Lankahamstereihin osallistuminen on minulle lähinnä alku suurelle tavoitteelle pienentää stashini ainakin alle 10 kiloon. Mikäli saan kulutettua maaliskuun aikana kilon, olen jo erityisen tyytyväinen. Todennäköistä on, että kulutus jää alle tuon. Olen huono suunnittelemaan näitä toteutettavia neuleita kovin pitkälle. Puikoille siirtyy lankaa vähän mielialan mukaan. Ehkä tämä maaliskuu olisi oiva hetki neuloa tylsiä, paksuja villasukkia. Perheen miehet ovat saapassukkia vailla.

Ei kommentteja: