1.2.2009

Morjens!

Minä olen asarum (ja olen lanka-addikti), ensimmäistä kertaa mukana hamstereissa. Viimeisen vuoden aikana olen löytänyt lankashoppailun ilot, ja lankaa on kertynyt varastoon vajaa 15 kg. Välillä olisi hyvä saada jotain kulutettuakin, joten lankalakko on paikallaan. Minut löytää Lankakirja-blogista.

Olen pyöritellyt hieman suunnitelmia hamsterikuulle, mutta minun suunnitelmiani tuntuu yhdistävän se tekijä, että ne tuppaavat aina muuttumaan. ;) Ainakin muutaman luvatun ja tilatun työn aion vihdoin tehdä pois alta, ja muuten sitten yritän saada vihdoin joitakin pitkään odottaneita asusteita tehtyä. Samalla nyt helmikuussa pitäisi kirjoittaa romaanin toista versiota, joten varmastikin aamupäivät pyhitän kirjoittamiselle ja loppupäivän sitten neulon puikot sauhuten. :D

Jotain itse asiassa on jo melkein valmiinakin, mutta siitä lisää huomenna. ;)

Ei kommentteja: