1.2.2009

Hamsterointi alkaa täälläkin!


Mie jatkan Ravelryssä aloittamaani lankadieettiäni täällä hamstereissa. Viime kesänä repsahdin totaalisesti langanostossa ja nyt sitten tarvitaan tukiryhmiä tolkuttoman langanoston taltuttamiseen...

Mie olen neulonut suurimman osa elämästäni, välillä enemmän ja välillä vähemmän, vähän elämäntilanteesta riippuen. Viimeiset 4 vuotta olen sitten neulonut enemmän. Blogia olen pitänyt hiukan yli vuoden. Ihmettelen kovasti, että miksi miulle on niitä lankoja niin paljon kertynyt, koska en inspiroidu langoista, vaan ohjeista, joita täällä nettineulojan maailmassa on pilvin pimein.

Lankojani en ole punninnut, enkä aijokaan, mutta luulen, että niitä on varmaan hiukan yli kilon =) On ihanaa elää omissa harhoissaan ja vältellä totuutta!

Olen varannut kasan Sisu-lankoja (ne ovat varmaan itse hakeutuneet meille, miksi miulla on tuollaisia värejä???) joista yritän nyt ensimmäiseksi päästä eroon neulomalla sukkia. Tuosta harmaasta ja punaisesta tulee hiihtosukat, joihin mallia katselen virolaisesta Sokiraamat-kirjasta. Noista räikeistä tulee perussukkia, aijon kokeilla raitageneraattorin ohjeella.
Hamstereissa olen mukana toista kertaa - viime vuonna olin vitosissa, nyt miut on ylenetty ykkösiin.

Ei kommentteja: