29.1.2008

Heipä hei kaikille

Hei kaikki, minä olen Marjutin neuleiden Marjut ja minäkin olen lankaholisti.

Olen lankahamsteroinut ihan ensimmäisestä kerrasta lähtien (huomatkaa, kuinka kierrän sen, että en enää muista, monesko kerta tämä on), siispä olen mukana tänäkin vuonna. Onnistumismahdollisuudet näyttävät hyviltä, sillä tänä vuonna hamsterikuussa ei ole tiedossa ulkomaanmatkaa lankahoukutusten ääreen ja tammikuussa löytämäni lankazen tuntuu jatkuvan. Olen onnistunut olemaan tänä vuonna 28 päivää ostamatta lankaa, joten eiköhän tammikuun loppukin kulu lankavaraston uumenissa ja helmikuu mene siihen päälle samalla vauhdilla.

Helmikuun neulomuksiin kuuluvat Ullaan testattavat langat, tosin ohuenohuella pitsihuivilangalla ei kovin suuriin grammamääriin pääse, mutta olkoon. Kunhan lankazen jatkuu, kaikki on hyvin.

Paitsi että jos hätä yllättää, niin saako kissasta kehrätä lankaa?

Ei kommentteja: