18.2.2007

Kerjään sääliä minäkin :)

Tässä lueskelin noista sääligrammoista ja ajattelin, miksen minäkin saisi. Tätä neuletta voi sanoa ikuisuusprojektiksi, ei tosin omakseni, vaan tuttavani. Hän on joskus hamassa menneisyydessä aloittanut neulomaan tällaista puuvillaneulepaitaa, eikä ollut koskaan saanut sitä valmiiksi. Nyt kun hän oli kuullut neulehulluudestani hän päätti, että haluaa paidan valmiiksi nyt helmikuun reissuun. Ja minä naisena, joka ei koskaan osaa sanoa ei, lupauduin. Ja ennen kuin pystyin aloittamaan lankahamsterityöt tein valmiiksi tämän paidan. Hihat olen tehnyt tässä helmikuun puolella ja viimeistellyt työn. Langankulutus hihoihin oli jotain yli 150g. Joten anon rouva ylidiktaattorilta sääliä. Saisinko minäkin muutaman sääligramman :)

Lankavaihto oli upea juttu. Olin ensimmäistä kertaa mukana sellaisessa. Vaihdoimme 860 grammaa lankoja. Oli ihanaa saada lankapaketti "uusia" lankoja ihan näin kesken lankahamsterikuukauden. Se tyydytti osaksi suurta lankahimoani, olen ollut viittä vailla ostaa lankaa. Tutkin aina kaikki lankatarjouskorit. Vielä olen kuitenkin säästynyt sortumisilta. Tsemppiä vaan kaikille!

3 kommenttia:

Kristel kirjoitti...

:D Loistava selitys. Voi kun minullekin löytyisi töiden viimeistelijöitä... Aloittaminen on niin paljon hauskempaa.

Periaatteessa viimeistelybonuksia annetaan vain omista töistä, mutta tästä tulee kyllä ihan vain hyväntyönlisää 50 grammaa. :)

Johanna kirjoitti...

Kiva juttu, että lankavaihto oli mukavaa hommaa! Otetaan uusiksi myöhemmin keväällä, lankavaiht.vuodatus.net.. :D

Marja A kirjoitti...

Laitoin sääligrammat ylös.