29.1.2007

Vara-apuemon esittely

Hei, olen Sia, olen lankaholisti ;-)

Jepujee, aika usein tulee ostettua lankaa joko hetken mielijohteesta tai jopa pitkänkin harkinnan päästä vaikka entisiäkin olisi neulottavaksi vaikka kuinka paljon. Yhteistä kaikilla lankahankinoillani on se, että ne kaikki ovat aivan mahdottoman tärkeitä ostoksia ja jokaiselle on olemassa jokin wannabe kohde, esim. pitsihuivi, pitsihuivi, huivi tai vauvan neule... tai vain "tästä tulee vielä jotain ihanaa...kunhan vain keksin että mitä!". Monille langoille on myös yhteistä se, että ne eivät ostohetken suuresta halusta huolimatta ole neuloutuneet aivan vielä, eivätkä ehkä vielä edes huomennakaan, tai jos ne ovat alkaneet neuloutumaan, niin ne ovat jääneet kesken odottamaan uutta inspiraatiota.

Tästä syystä olen siis mukana lankahamstereissa toista kertaa; katselen varastojani aivan uusilla silmillä ja yritän saada mahdollisimman paljon töitä valmiiksi asti. Ja katsotaas vaan, kuinka kauan meinaan tällä kertaa notkua mukana, viimeksi meni muistaakseni hyvinkin maaliskuun loppuun asti tai ylikin?!

Viimeaikoina olen pakertanut ohuista langoista pitsihuiveja tai aikaavieviä palmikkosukkia (edelleen ohuista langoista), tammikuun aikana olen yrittänyt neuloa ja viedä päätökseen vain jo aikaisemmin aloitettuja, keskeneräisiä töitä, joten helmikuun lankahamsterikisaa odotan aivan innolla, sillä olen päättänyt tehdä useampia hiukan nopeampia töitä ja käyttää PAKSUA lankaa (ehkä jopa seiskaveikan paksuista, joka taitaa olla varastojeni paksuin lanka!), ja pitkästä aikaa sallin itseni aloittaa aivan uusia töitä!

Kädentaidot -blogista voi lukea lisää (www.kadentaidot.blogspot.com).

Tervetuloa kaikille minunkin puolestani!

Ei kommentteja: