30.1.2007

Taija esittäytyy

Hei kaikille :) Hauskaa, että meitä on tämmöinen tiivis ryhmä, kaikkien tekemiset tulee tutummaksi, kun ei tarvitse kahlata läpi kymmeniä blogeja (joitsta sitten päätyisi katsomaan vain kuvat...) Kun siis normaalistikin seuraan reilua kahtakymmentä blogia säännöllisesti.

Mutta siis minusta: olen käsityösuuntautunut kotiäiti Keravalta. Töihin olen palaamassa syksyllä 2008 (tai jos pikkukakkonen sattuisi ilmaantumaan niin sitten kun nuorin lapsi on kolme). Taloudellisesti ei siis pitäisi viettää mitään kulutusjuhlaa, mutta yllättävän paljon pystyy lankaa silti keräämään nurkkiinsa. Laskelmat on vielä kesken, mutta varmaan 16kg lankaa odottelee neulojaansa. Yritän kahlata pari horrorkassia (kälyjen lahjoittamia jämälankoja) läpi, jotta saan lopullisen lankamääräni tietooni.

Olen neulonut tosi pienestä asti, mutta aktiivisemmin lukiosta alkaen. Silti opin koko ajan uutta ja innostun uusista tekniikoista ja ohjeista ja langoista. Parasta neuleblogeissa on juuri sen yleensä hiljaisen tiedon siirtyminen eteenpäin, on kivaa, että muut auliisti neuvovat ja antavat ideoita.

Mulla ei ole mitään tavoitepainoa, joka pitäisi kuussa kuluttaa, kaikki kuluneet grammat on tervemenneitä :). Haastavuuden nimissä aloitan samaan aikaan myös karkkilakon, eli neulojastakin saisi irrota grammoja tai miellellään kilojakin ;).

Mun blogi on http:// taijantekeleet.blogspot.com , tervetuloa visiitille.

Ei kommentteja: