31.1.2007

Rouva Oranssi esittäytyy

Pääsinpä mukaan! Aloin jo huolestua, kun sähköposti oli täynnä roskaa, enkä heti huomannut kutsumeiliä. Piti tätä varten avata Google/Blogger -tilikin.

Olen 38 v ja Tampereelta. Neulonut olen koululaisesta asti, mutta vasta tänä talvena 'koko ajan' ja lankahyllyjä kuolaten. Blogini on Inside Out.

Ennen minulla oli noin kaksi muovikassillista lankaa. Nyt sitä on kai 5-6 kassillista - tai jotain. (Huono tapa säilyttää, myönnän, mutta siten langat on helppo piilottaa vaatehuoneen nurkkaan pois perheen näkyvistä.

Kirjoitan tätä salaa töissä, kun en malttanut olla ilmottautumatta. Siksi en tarkemmin laskeskele lankojani. Keittiövaakaakaan en omista, mutta valmiit työt ajattelin raahata tylyn tyynesti ruokakauppaan mukaan ja heviosaston vaakaan.

Hamsteritavoitteeni ei ole lukumäärällisesti eikä grammamäärällisesti neuloa valtavia määriä. Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen, jos osaan olla kuukauden ostamatta lankaa. Sitä on nyt tarttunut mukaan useamman kerran viikossa, ja uusille tavoille on opeteltava. En voi neuloa sitä tahtia mitä lankaa taloon vyöryy.

Kivaa, kun on tsemppikavereita. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa!

(Miten käy mun kahden keskeneräisen työn, joita pitää kyllä jatkaa helmikuussakin? Aika näyttää. Meinasin eilen hajamielisyyksissäni aloittaa yhden hatun, mutta siirsin sentään 1.2. alkavaksi sen. Puikot on esillä.)

Ei kommentteja: